Hoşgeldin Ey Yabancı !

BU BLOG ÖNCELİKLE, YOLDAN ÇIKMAYA MEYİLLİ AMA BU CESARETİ BULAMAYANLARI YÜREKLENDİRMEK VE DÜRTMEK İÇİN YAPILMIŞTIR !

16 Kasım 2009 Pazartesi

Bir dost sordu, heyecanlı mısın diye...

Bir dost sordu az önce, heyecanlı mısın diye. Her gezi öncesi heyecanlanırım ben, dilim damağım kurumaya başlar 1 hafta öncesinden. Elim ayağıma dolaşır, tedirginlik duymaya başlarım. Aslında sanırım dünyayı birkaç kez dolaşmışlar bile bilinmezlikten korkarlar.
Üstelik ilk kez bu kadar uzağa ve bu kadar farklı bir dünyaya gidiyorum, diğer gezilerimde az da olsa bir plan, nerden nereye nasıl gideceğime dair bir fikrim vardı. Yine ilk kez kendimi bu derece bir bilinmezliğe bırakıyorum, Ne nereye gideceğime dair, ne de nasıl gideceğime dair bir fikrim var.Bu kez 'hiç bilmemeyi' seçiyorum. Hangi gün nereye gideriz, nerede ne kadar kalırız, sonra nereye geçeriz, hiç bilmiyorum. Tabi sevgili yol'daşlarım Niko'yla Talat, henüz bunu bilmiyorlar, sııssst siz de söylemeyin :)
Ülkemden binlerce km. ötede, dilini bilmediğim bambaşka bir kıtada, ne yapacağımı nereye gideceğimi nerede ne kadar kalacağımı bilmeden gitmek...İşte bu daha çok heyecanlandırıyor beni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder